بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ بخشی از بازاریابی اینترنتی است. ایمیل مارکتینگ از کاربردی ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ است که مورد استفاده بخشهای تجارت قرار میگیرد. و ممکن است اولین دلیل برای یک بخش تجاری در برقراری ارتباط با اینترنت باشد. متداولترین نوع استفاده از ایمیل ارسال آگهیهای تبلیغاتی به خریداران بالقوه است. پستالکترونیکی جهت ریمارکتینگ هم نقش فعالی دارد. حفظ ارتبازط با مشتری و برندسازی از کارکردهای مهم بازاریابی ایمیلی می باشد.
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ بخشی از بازاریابی اینترنتی است. ایمیل مارکتینگ از کاربردی ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ است که مورد استفاده بخشهای تجارت قرار میگیرد. و ممکن است اولین دلیل برای یک بخش تجاری در برقراری ارتباط با اینترنت باشد. متداولترین نوع استفاده از ایمیل ارسال آگهیهای تبلیغاتی به خریداران بالقوه است. پستالکترونیکی جهت ریمارکتینگ هم نقش فعالی دارد. حفظ ارتبازط با مشتری و برندسازی از کارکردهای مهم بازاریابی ایمیلی می باشد.
بازاریابی ایمیلی شامل ارسال ایمیلهای هدفمند به لیستی از مشترکین برای اطلاعرسانی درباره محصولات جدید، تخفیفها یا اخبار شرکت. بازاریابی ایمیلی میتواند بسیار شخصیسازی شده باشد و غالباً برای پرورش سرنخها و حفظ مشتریان استفاده میشود.