درباره

درباره من

من محمدصادق معنوی، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر، مدیریت کسب و کار (MBA-مارکتینگ) و مدیریت فناوری اطلاعات (BI) هستم. من یک محقق و پژوهشگر حوزه تحول دیجیتال، هوش تجاری، هوش مصنوعی و مشاور ارشد و بهترین مدرس بازاریابی دیجیتال هستم. علاقه‌مندی من ترکیب فناوری‌های نوین با استراتژی‌های خلاقانه برای ایجاد راهکارهای مؤثر در دنیای کسب‌وکارهای دیجیتال است.

با سال‌ها تجربه در دیجیتال مارکتینگ، تحلیل داده‌ها، اتوماسیون بازاریابی، و بهینه‌سازی عملکرد دیجیتال، توانسته‌ام به کسب‌وکارها کمک کنم تا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و هوش تجاری، تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرند و مسیر رشد خود را هموار کنند.

علاقه‌مندی من به تحول دیجیتال، فراتر از یک تخصص، یک رسالت است.اینکه چگونه نوآوری‌های فناورانه می‌توانند دنیای بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار را متحول کنند و در حد امکان افتخار مشاوره و آموزش را در مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها، ماهان، مجتمع فنی تهران، موسسه آموزش عالی برهان و سازمانهای تجاری را هم دارم. در این وب‌سایت، تجربیات، پژوهش‌ها، و بینش‌های من در این حوزه را با شما به اشتراک می‌گذارم

بیایید آینده دیجیتال را با هم بسازیم!
                                              



سوابق تحصیلی

مدیریت فناوری اطلاعات گرایش هوش تجاری یا کسب و کار هوشمند (BI)

فوق لیسانس مدیریت کسب و کار(MBA) با گرایش بازاریابی

لیسانس مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار

دوره‌های بلندمدت بازاریابی و فروش


سوابق حرفه‌ای

مدرس بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مدرسه اشتغال ماهان

مدرس بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مجتمع فنی تهران

مشاور و مدرس دوره‌های دیجیتال مارکتینگ اتاق بازرگانی ایران

مشاور و مدرس دوره‌های دیجیتال مارکتینگ دانشگاه الزهرا

مدرس دیجیتال مارکتینگ در موسسه مدیریت تهران 

مدرس دوره‌های بازاریابی دیجیتال در فولاد امیرکبیر

مدرس دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در بانک صادرات

مدرس دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در بانک سینا

مدرس دوره‌های بازاریابی دیجیتال در بیمه معلم 

مدرس بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در موسسه آموزش عالی برهان 

درس دوره‌های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال در 20 سال گذشته

مدیر و بنیانگذار آژانس دیجیتال مارکتینگ مدا

دارای مدارک  دوره‌  MBA

سابقه مشاوره در بیش از 100 شرکت و برند داخلی و خارجی در طی 15 سال گذشته


سوابق آموزشی

مبانی بازاریابی اینترنتی

استراتژی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ

استراتژی بازاریابی و برندینگ دیجیتال

بازاریابی و برندینگ دیجیتال

بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

کمیپین بازاریابی و تبلیغات دیجیتال

مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی

برنامه‌ریزی در رسانه‌های دیجیتال

طراحی، تحلیل و بهینه‌سازی وب‌سایت

مدیریت فروشگاه‌های آنلاین

برند‌سازی در فضای مجازی

تبلیغات و بازاریابی دیجیتال

هوش تجاری در بازاریابی دیجیتال

ابزارهای هوشمند توسعه بازاریابی دیجیتال

بازاریابی محتوایی در دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی توسط موتور جستجوی گوگل

تحلیل داده‌ها توسط گوگل

تبلیغات محتوایی همسان، بنری، کلیکی

افزایش نرخ تبدیل و افزایش نرخ تبدیل

بازاریابی و فروش

اصول و فنون مذاکره تلفنی و حضوری

اصول و مبانی فروش حرفه‌ای

مدیریت کسب و کار، MBA، DBA

مدیریت شرایط بحرانی

مدیریت نگرش

دیتاماینینگ

هوش تجاری


مشاوره

مشاوره

تحول دیجیتال و هوش تجاری (کسب و کار هوشمند) دیجیتال مارکتینگ هوش مصنوعی

امیدوارم از خواندن این مطالب لذت ببرید.اگر نیاز به مشاوره دارید، کافیست تماس بگیرید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ